A A A K K K
для людей із порушенням зору
Великолюбінська громада
Львівська область, Львівський район

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Детального плану території земельної ділянки ТзОВ «Великолюбінське 1» для будівництва та обслуговування нежитлових приміщень інкубування птиці

Дата: 10.08.2019 15:36
Кількість переглядів: 1064

Фото без опису * MERGEFORMAT

 
  Фото без опису

 

 

                                                                   УКРАЇНА

ВЕЛИКОЛЮБІНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

81555, вул.Львівська,74  смт Великий Любінь,  Городоцький район,  Львівська область. 

тел./ факс: 8 (3231) 24-136 , тел. 8 (3231) 24-229, 24-141, 54-493 lubin_ velyky@ukr.net

 

 

Директору

Департаменту екології та

природних ресурсів

Львівської обласної державної

адміністрації

п. Гречанику Р.М.

 

 

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Детального плану території земельної ділянки ТзОВ «Великолюбінське 1» для будівництва та обслуговування нежитлових приміщень інкубування птиці в смт. Великий Любінь Городоцького району Львівської області

 

Загальні положення

1. Замовник СЕО

Великолюбінська селищна рада Городоцького району Львівської області (вулиця Львівська, 74, смт. Великий Любінь, Городоцький р-н, Львівська область, 81555) ЄДРПОУ: 04373057

 

2. Вид та основні цілі документу державного планування

Детальний план території земельної ділянки ТзОВ «Великолюбінське 1» для будівництва та обслуговування нежитлових приміщень інкубування птиці в смт. Великий Любінь Городоцького району Львівської області розробляється на замовлення Великолюбінської селищної ради Городоцького району Львівської області. В проекті опрацьовується планувальне рішення використання та забудови території орієнтовною площею 3,3 га.

Детальний план є містобудівною документацією місцевого рівня, яка визначає функціональне призначення, параметри забудови земельної ділянки з метою розміщення об’єкту будівництва, формування принципів планувальної організації забудови, уточнення в більш крупному масштабі положень схеми планування території району, визначення планувальних обмежень  використання території  згідно з державними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами, формування пропозицій щодо можливого розташування об’єкту з користування надрами в межах однієї проектної території із дотриманням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства з метою залучення інвестицій згідно інтересів територіальної громади, заходів щодо реалізації містобудівної політики розвитку території району, згідно п. 4.1. ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»; визначення містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

Детальний план території розробляється з метою впорядкування території необхідної для обслуговування будівель виробничого призначення, уточнення у більш крупному масштабі положень генерального плану населеного пункту, планування і визначення параметрів і вимог до формування забудови на даній ділянці.

 

Проект розроблятиметься відповідно до:

  • Земельного, Водного та Лісового кодексів України;
  • Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
  • Закону України «Про відходи»;
  • Закону України «Про охорону атмосферного повітря»;
  • Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
  • Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»;
  • Закону України «Про природно-заповідний фонд України»;
  • Закону України «Про екологічну мережу України»;
  • Закону України «Про охорону земель»;
  • Закон України «Про рослинний світ»;
  • Закону України «Про тваринний світ»;
  • Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку»;
  • ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту»;
  • ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій»;
  • ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»;
  • ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»;
  • ДСП - 173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів»;
  • ДБН Б.2.4-1-94 «Планування і забудова міських поселень»;
  • ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд»;
  • ДБН В.2.5-75:2013 «Каналізація. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування»;
  • ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування»;
  • ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»;
  • ДСТУ-Н Б Б.1-1-12:2011 «Настанова про склад та зміст плану зонування території (зонінг)»;
  • СНіП 1.02.01 «Охорона навколишнього природного середовища»;
  • Наказу міністерства охорони здоров'я України № 173 від 19.06.96 «Про затвердження Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів».

 

 

 

3. Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів):

Великий Любінь – селище міського типу у Городоцькому районі Львівської області, за 22 км на південний захід від Львова. Селище має багату історію і архітектурну спадщину. У Великому Любіні розташований один із найстаріших в Європі бальнеологічний і кардіологічний курорт, санаторій. Основний лікувальний фактор — сірководнева вода. В околицях протікає річка Верещиця та є озеро Любінський став. Площа селища – 5,38 км2, кількість населення – 4598 осіб (2018 рік).

В геолого-структурному відношенні район робіт розташований у південно-східній частині Західно-Європейської платформи складеної породами палеозою, мезозою і кайнозою. Для характеристики геологічної будови зони розвитку прісних вод, що являються обєктом вивчення, практичне значення мають тільки відклади верхньої крейди, неогену і четвертинні. Більш древні породи занурені на значні глибини, характеризуються уповільненою циркуляцією в них вод і некондиційним хімічним складом.

Клімат району помірно-континентальний з порівняно м'якою зимою, довготривалою вологою весною і теплою сухою осінню. Середньорічна температура повітря – +7,°С. Найхолодніший місяць січень (середня температура +17°С). За кількістю опадів район відноситься до помірного зволоження. Середньорічна сума опадів складає 729 мм при мінімальній кількості опадів в січні-лютому (77-65 мм) і максимальній в червні і липні – 200-220 мм. Постійний сніговий покрив встановлюється в другій-третій декаді грудня, а сходить сніг у другій-третій декаді березня. Середня багаторічна вологість повітря по роках змінюється дуже мало і складає 78-80 %.

За інженерно-геологічними умовами проектована територія віднесена до території сприятливої категорії для забудови – з рівнем підземних вод 3 м і вище від поверхні землі, складеної супісками, суглинками з прошарками пісків з розрахунковим тиском на них більше 1,5 кг/см2.

Стан навколишнього середовища вважається задовільним, таким що вимагає додаткових заходів по інженерній підготовці території, а саме: організації СЗЗ та благоустрою території.

 

 

4. Ймовірні наслідки

а) Детальний план території земельної ділянки ТзОВ «Великолюбінське 1» для будівництва та обслуговування нежитлових приміщень інкубування птиці в смт. Великий Любінь Городоцького району Львівської області не матиме значного впливу на довкілля та здоров’я населення, геологічне середовище, на флору та фауну.

Детальний план розробляється з урахуванням природо-кліматичних умов,

 існуючого рельєфу території, особливостей прилеглої території та забудови, з дотриманням технологічних та санітарних розривів, з урахуванням взаємозв’язків основних та допоміжних споруд.

До можливих впливів майбутнього будівництва на навколишнє середовище є повітряне, водне середовище та ґрунти.

Вплив планової діяльності на навколишнє середовище, що виявляється у виділенні в атмосферне повітря забруднюючих речовин відсутній та не може призвести до зміни кліматичних умов.

Зміни мікроклімату, що безпосередньо пов’язані з відсутністю активних масштабних впливів планової діяльності (значних виділень теплоти, вологи, тощо) не відбудеться.

Негативні ендогенні та екзогенні процеси, явища природного та техногенного походження (тектонічні, сейсмічні, зсувні, селеві, зміни напруженого стану і властивостей масивів порід, деформації земної поверхні) не передбачаються.

Зміни, які чинять шкідливі впливи на ґрунтовий шар не відбудуться зважаючи на відповідні проектні заходи.

З метою покращення стану навколишнього середовища проектом передбачається ряд планувальних та інженерних заходів, до яких відносяться:

Заходи, що впливають на всі компоненти середовища і в цілому покращують санітарно-гігієнічні умови:

- проведення забудови згідно з наміченим функціональним зонуванням;

- інженерна підготовка території – вертикальне планування та регулювання поверхневого стоку, благоустрій об’єктів, влаштування твердого покриття доріг;

- проектом передбачається організація роздільного збору побутових відходів із наступним використанням і утилізацією.

- інженерний благоустрій території – централізоване каналізування, санітарне очищення.

В цілому відзначається позитивний вплив запланованої діяльності на соціальні умови та задоволення потреб місцевого населення.

б) Ділянки з природоохоронним статусом відсутні. Щодо обмежень за вимогами охорони об’єктів археологічної спадщини необхідне розроблення та дотримання рекомендацій щодо збереження таких об’єктів.

в) Зважаючи на географічне положення земельної ділянки, транскордонні наслідки реалізації проектних рішень детального плану для довкілля приграничних територій, у тому числі здоров’я населення, не очікуються.

5. Розгляд альтернатив

Альтернативи іншого характеру відсутні з огляду на необхідність провадження даної планованої діяльності.

Вибір проведено з урахуванням техніко-економічних міркувань та з урахуванням найбільш економного використання земель, а також соціально-економічного розвитку району.

Також розглянуто альтернативні варіанти щодо технічного та технологічного забезпечення об’єкту будівництва та територіального розміщення об’єкту планової діяльності.

6. Під час розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію

- доповіді про стан довкілля.

- статистичну інформацію.

- фонові та лабораторні дослідження стану довкілля.

- дані моніторингу стану довкілля.

- оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля.

- пропозиції щодо зміни існуючого функціонального використання території.

З огляду на характер такого виду документації як детальний план, ключовим завданням у виконанні СЕО проекту є методи стратегічного аналізу, насамперед аналіз контексту стратегічного планування, що передбачає встановлення зав’язків з іншими документами державного планування та дослідження нормативно-правових умов реалізації рішень детального плану.

Застосування цільового аналізу при проведенні СЕО дозволить встановити відповідність рішень детального плану загальним цілям охорони довкілля та забезпечення безпечного для здоров’я та населення середовища існування.

7. Заходи, для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Перелік проектних рішень для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків від планової діяльності, комплекс яких включає:

- ресурсозберігаючі заходи – збереження і раціональне використання земельних та водних ресурсів, повторне їх використання та ін.;

- планувальні заходи – функціональне зонування, організація санітарно-захисних зон, озеленення території та ін.;

- охоронні заходи – моніторинг території зон впливу планової діяльності.

Окрім того, оцінити обмеження будівництва об’єкту за умовами навколишнього природного, соціального, техногенного середовища та обсяг інженерної підготовки території, необхідний для дотримання умов безпеки

навколишнього середовища.

8. Зміст звіту про стратегічну екологічну оцінку

Структура звіту про стратегічну екологічну оцінку визначається статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» і складається з наступних розділів:

- основні цілі генерального плану, його зв’язок з іншими документами державного планування;

- характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

- характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

- екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються детального плану території, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

- зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на  державному та місцевому рівнях, що стосуються детального плану території;

- опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових, постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків

- заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання генерального плану міста;

- обґрунтування вибору виправданих альтернатив, якщо такі розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

- заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання генерального плану міста для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

- резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію

Орган до якого подаються зауваження та пропозиції

Великолюбінська селищна рада Городоцького району Львівської області (вулиця Львівська, 74, смт. Великий Любінь, Городоцький р-н, Львівська область, 81556).

Строки подання

15 днів з дня публікації заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки (відповідно до п.п. 5,6 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»). 

 

 

 

 

Селищний голова                              підпис                               Йосиф Фабрига


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень