A A A K K K
для людей із порушенням зору
Великолюбінська громада
Львівська область, Львівський район

Алгоритм дій об’єднаної територіальної громади з забезпечення оповіщення населення

Дата: 08.04.2021 12:03
Кількість переглядів: 1343

 

 

Алгоритм дій об’єднаної територіальної громади з забезпечення оповіщення населення:

 

1. Здійснення аналізу стану існуючих систем оповіщення в тому числі централізованих, локальних та об’єктових, їх спроможності щодо своєчасного оповіщення населення ОТГ.

2. Визначення необхідності впровадження нових систем оповіщення. Крок 3. Створення (за необхідністю) централізованої системи оповіщення населення, органів управління, сил цивільного захисту, суб’єктів господарювання про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій.

3. Створення (за необхідністю) автоматизованого робочого місця (АРМ) для дистанційного централізованого включення сигнально-гучномовних пристроїв, розташованих на території громади (сигнал «Увага всім!»).

4. Підтримання системи оповіщення у постійній готовності, своєчасне доведення через неї речової інформації про загрозу або виникнення 42 надзвичайних ситуацій до населення, керівного і чергового складу цивільного захисту громади, потенційно небезпечних об’єктів, об’єктів з масовим перебуванням людей з використанням мереж телерадіомовлення, стаціонарного, мобільного зв’язку та інших засобів. Проведення періодичних перевірок готовності системи оповіщення.

 

Алгоритм роботи з підготовки та прийняття рішення щодо проведення оповіщення населення

При виникненні надзвичайних ситуацій або небезпечних подій:

1) Вивчають отриману інформацію та, у разі необхідності, проводять збір даних про обстановку або уточнення фактичної ситуації з місця події.

2) Проводять оцінку обстановки, що склалася внаслідок небезпечної події або надзвичайної ситуації, зокрема:

а) встановлюють масштаб небезпечної події або надзвичайної ситуації та прогноз їх розвитку;

б) визначають зону ураження та динаміку її зміни;

в) з'ясовують наслідки від небезпечної події або надзвичайної ситуації;

г) визначають зону надзвичайної ситуації;

д) визначають вплив небезпечних факторів, що можуть створити загрозу для населення та системи життєзабезпечення;

е) встановлюють території, перелік і кількість населених пунктів, чисельність населення та об’єкти економіки, що потрапили або можуть потрапити у зону можливого ураження у разі подальшого розповсюдження небезпечних факторів під час розвитку небезпечної події або надзвичайної ситуації.

3) Формують висновки за кожним показником оцінки обстановки та проводять їх порівняння з критеріями визначення рівня надзвичайної ситуації.

4) Визначають рівень загрози для населення, об’єктів економіки та інфраструктури.

5) Визначають конкретні дії для населення у ситуації, що склалася.

6) Визначають з переліку, що заздалегідь було підготовлено, або складають новий текст повідомлення для оголошення його технічними засобами оповіщення.

7) Визначають райони та перелік населених пунктів, що підлягають оповіщенню.

8) Визначають способи та засоби, за яким передбачається доведення повідомлення до населення (проведення оповіщення).

9) Здійснюють постановку завдання суб’єкту забезпечення процесу оповіщення – відповідному черговому оперативно-чергової (чергової) служби з питань цивільного захисту на проведення оповіщення.

10) Здійснюють контроль проведення оповіщення та доведення повідомлення до населення, що оповіщається 43 При погіршенні погодних умов (штормове попередження про виникнення стихійних гідрометеорологічних явищ):

11) Вивчають отриману інформацію та, у разі необхідності, проводять збір даних про обстановку або уточнення фактичної ситуації з місця події.

12) Проводять прогнозування ситуації, що може виникнути, та її оцінку, зокрема:

а) розповсюдження та динаміку зміни стихійного гідрометеорологічного явища;

б)масштабів та наслідків від стихійного гідрометеорологічного явища;

в) визначають вплив небезпечних факторів, що можуть створити загрозу для населення та системи життєзабезпечення;

 г) визначають перелік та кількість населених пунктів та кількість населення, що може потрапити в зону можливого ураження.

13) Формулюють висновки за кожним показником оцінки обстановки.

 14) Визначають, за результатами прогнозування:

а) рівень загрози для населення, об’єктів економіки та інфраструктури;

б) території, населені пункти та об’єкти, які можуть потрапити в зону можливого ураження.

15) Визначають конкретні дії для населення у ситуації, що склалася.

16) Визначають з переліку, який заздалегідь було підготовлено, або складають новий текст повідомлення для оголошення його технічними засобами оповіщення.

17) Визначають райони та перелік населених пунктів, що підлягають оповіщенню.

18) Визначають способи та засоби, за яким передбачається доведення повідомлення до населення (проведення оповіщення).

19) Здійснюють постановку завдання суб’єкту забезпечення процесу оповіщення – відповідному черговому оперативно-чергової (чергової) служби з питань цивільного захисту на проведення оповіщення.

20) Здійснюють контроль за проведенням оповіщення та доведенням повідомлення до населення

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень