A A A K K K
для людей із порушенням зору
Великолюбінська громада
Львівська область, Львівський район

Оголошується конкурс на заміщення посади директора опорного Великолюбінського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Великолюбінської селищної ради Львівської області

Дата: 15.04.2021 16:00
Кількість переглядів: 2322

КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ

 

Фото без опису

Оголошується конкурс на заміщення посади директора

опорного Великолюбінського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст.

 Великолюбінської селищної ради Львівської області

 

Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту» та рішення сесії від 11.03.2021 року №230 «Про оголошення конкурсу на посаду керівника опорного Великолюбінського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Великолюбінської селищної ради», оголошується конкурс на заміщення посади керівника опорного Великолюбінського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Великолюбінської селищної ради Львівської області.

Місцезнаходження закладу: 81555, Львівська область, Городоцький район, смт. Великий Любінь, вул. Січових Стрільців, 2.

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

  • громадянин України;
  • вільно володіє державною мовою;
  • вища освіта ступеня не нижче магістра;
  • стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років;
  • володіє організаторськими здібностями;
  • стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Умови оплати праці: посадовий оклад, визначений за відповідним тарифним розрядом Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до контракту та згідно чинного законодавства України.

Документи від кандидатів приймаються за адресою: 81555, Львівська область, Городоцький район, смт. Великий Любінь, вул. Львівська, 74, відділ з гуманітарних питань Великолюбінської селищної ради.

Інформація для довідок за тел.: (098) 98-98-322 Тетяна Дудок.

Для участі в конкурсі особа подає у визначений в оголошенні строк такі документи:

  1. заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  2. автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  3. копія паспорта громадянина України;
  4. копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невідємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  5. документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  6. копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  7. довідку про відсутність судимості;
  8. довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  9. мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, які підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Строк подання документів для участі в конкурсному відборі становить до 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Посада передбачає укладення строкового трудового договору. Трудовий договір укладається на шість років на підставі рішення конкурсної комісії. З особою, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше, укладається трудовий договір строком на два роки. Після закінчення строку дії такого трудового договору та за умови належного його виконання сторони мають право продовжити строк дії відповідного строкового трудового договору ще на чотири роки без проведення конкурсу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень