A A A K K K
для людей із порушенням зору
Великолюбінська громада
Львівська область, Львівський район

Які електронні сервіси від ДПС може використати платник податків для отримання ліцензії?

Дата: 17.08.2021 22:26
Кількість переглядів: 544

Які електронні сервіси від ДПС може використати платник податків для отримання ліцензії?

 

Управління електронних сервісів Головного управління ДПС у Львівській області інформує, що для дистанційного спілкування з ДПС для платників податків працює «Електронний кабінет». Розробники постійно вдосконалюють цей електронний сервіс, впроваджуючи нові функції.

Розглянемо які ж можливості «Електронного кабінету» може використати платник податків для отримання ліцензії відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», із змінами та доповненнями.

Перший крок – це подання заяви засобами інформаційно-телекомунікаційної системи "Електронний кабінет", вхід до якої здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua/ (Розділ листування з ДПС). Крім цього, таку заяву можна також подати до контролюючого органу за місцем торгівлі суб’єкта господарювання, місцем формування поїзда (приписки судна) безпосередньо до контролюючого органу чи поштою (рекомендованим листом).

Покрокову інформацію щодо адміністративних послуг (до яких належить і видача ліцензій), які надаються Головним управлінням ДПС у Львівській області, інформаційними картками адміністративних послуг та зразками документів, необхідних для їх отримання, можна ознайомитись на субсайті Головного управління ДПС у Львівській області» у розділі «Адміністративні послуги» (lv.tax.gov.ua).

       Разом з цим для зручності платників податків в ДПС працює сервіс повідомлення суб’єктів господарювання про сплив терміну чергового платежу за ліцензію, призупинення дії ліцензії або анулювання ліцензії на певний вид діяльності.

       Повідомлення про необхідність внесення чергового платежу за ліцензію автоматично формується та направляється суб’єкту господарювання засобами електронного зв’язку за 30, за 20, за 10, за 5 днів до настання терміну сплати за ліцензію.

          Це дозволяє підвищити якість надання адміністративних послуг та поліпшує сервіс у сфері ліцензування відповідних видів діяльності, на провадження яких суб’єкти господарювання отримали ліцензії.

           Щодо плати за ліцензію, то інформацію про розрахункові рахунки для внесення плати за ліцензію розміщено: на вебпорталі ДПС у розділі "Бюджетні рахунки" (https://tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/) та у місцях прийому суб’єктів звернень контролюючими органами.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень