Одноразове добровільне декларування – шанс зробити все чесно і прозоро
Одноразове добровільне декларування – шанс зробити все чесно і прозоро
Начальник Городоцької ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області Роман Миськів провів робочу зустріч із платниками податків, під час якої податківець ознайомив із основними положеннями закону України про одноразове (спеціальне) добровільне декларування активів фізичних осіб, яке розпочалося вже першого вересня цього року і триватиме до першого вересня 2022 року.
Зокрема, наголосив, що одноразове добровільне декларування – це право, а не обов’язок громадянина. Тим не менш, це шанс легалізувати свої активи та вийти на новий рівень виховання податкової культури.
Порядок оподаткування ПДВ операції з постачання маркетингових послуг
Фахівці Городоцької ДПІ інформують.
Відповідно до пп. 14.1.108 п. 14.1 ст. 14 р. І Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ) маркетингові послуги (маркетинг) - послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні руху продукції (робіт, послуг) до споживача та після продажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків. До маркетингових послуг належать, у тому числі: послуги з розміщення продукції платника податку в місцях продажу, послуги з вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту, внесення продукції (робіт, послуг) платника податку до інформаційних баз продажу, послуги зі збору та розповсюдження інформації про продукцію (роботи, послуги);
Згідно із пп. «б» п. 185.1 ст. 185 р. V ПКУ об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 ПКУ.
Місцем постачання послуг відповідно до п. 186.4 ст. 186 р. V ПКУ є місце реєстрації постачальника, крім операцій, зазначених у п. 186.2 і п. 186.3 цієї статті.
Враховуючи вищенаведене, операція з постачання платником ПДВ маркетингових послуг є об’єктом оподаткування ПДВ, незалежно від того кому вони надаються резиденту чи нерезиденту.