A A A K K K
для людей із порушенням зору
Великолюбінська громада
Львівська область, Львівський район

Городоцька ДПІ ГУ ДПС у Львівській області інформує

Дата: 29.06.2022 12:41
Кількість переглядів: 202

Фахівці Городоцької ДПІ відповідають на проблемні питання з якими звертаються платники  податків щодо подання електронної звітності, роботи ЦОпів, надання адмінпослуг, роботи Електронного кабінету

 

Чи можна скористатися «Дія.Підпис» щоб здійснити вхід в Електронний кабінет та надіслати запит?

Користувачі Електронного кабінету можуть не тільки авторизуватися, а й підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис.

Дія.Підпис – кваліфікований цифровий підпис, який дозволяє авторизуватися, отримати доступ до послуг податкової онлайн та підписати електронні документи.

Отримати послугу Дія.Підпис можна безоплатно через застосунок Дія.

Електронний кабінет авторизує користувачів з використанням КЕП на захищених носіях та «хмарних» КЕП КНЕДП: ДІЯ, Приватбанк, Депозит Сайн, ЦСК Україна. Надає можливість підписання документів КЕП на захищених носіях та «хмарних» КЕП КНЕДП Приватбанк, Депозит Сайн, ЦСК Україна.

Також для підпису доступні «хмарні» КЕП SmartID, CloudKey.

 

Як правильно діяти у разі, якщо змінено відомості, зазначені у кваліфікованому сертифікаті (в тому числі найменування юридичної особи або прізвища, ім’я, по-батькові фізичної особи)?

Скасування кваліфікованого сертифіката ключа є достроковим припиненням його чинності. Скасовані сертифікати ключів поновленню не підлягають.

Платник податків зобов’язаний невідкладно звернутися до КНЕДП ІДД ДПС за скасуванням кваліфікованого сертифіката у разі:

- компрометації особистого ключа користувача (факт або обґрунтована підозра того, що особистий ключ став відомий іншим особам, втрата можливості подальшого використання особистого ключа із будь-яких обставин, зокрема, втрата або пошкодження носія ключової інформації тощо);

- зміни відомостей, зазначених у кваліфікованому сертифікаті;

- виявлення помилок у реквізитах кваліфікованого сертифіката тощо.

При цьому платником подаються необхідні документи на отримання електронних довірчих послуг щодо формування нових кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

 

Як можна подати заяву для отримання коду РНОКПП та отримати його?

 

В електронному вигляді облікова картка фізичної особи – платника податків за ф. № 1ДР та заява про внесення змін до Державного реєстру за ф. № 5ДР подаються через меню «ЕК для громадян»приватної частини Електронного кабінету за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. При цьому платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО, в електронному вигляді.

До заяв за ф. № 1ДР та ф. № 5ДР необхідно приєднати скановані копії документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних. Для приєднання зазначених документів, платнику необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми» (формат файлу pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 5МБ).

Для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків необхідно особисто звернутися до податкового органу, який був самостійно обраний під час заповнення заяв за ф. № 1ДР або ф. № 5ДР та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

 

 

Чи підлягають оподаткуванню відсотки, нараховані на залишок коштів поточного банківського рахунку ФОПа ?

Нагадуємо, що об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб (ПДФО) є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця. До складу загального оподатковуваного доходу зараховується виручка, що надійшла ФОП як в грошовій, так і в натуральній формі від провадження господарської діяльності. А саме:

- виручка у вигляді безготівкових грошових коштів, що надійшли на банківський рахунок чи в готівковій формі безпосередньо підприємцю чи його працівникам на місці здійснення розрахунків;

- виручка в натуральній (негрошовій формі);

- суми штрафів і пені, отримані від інших суб’єктів підприємництва за договорами цивільно-правового характеру за порушення умов договорів та інші доходи, які пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності.

Щодо доходу у вигляді процентів, нарахованих на залишок коштів поточного банківського рахунку, відкритого для провадження підприємницької діяльності, то такий дохід не включається до оподатковуваного доходу ФОПа.

 

 Як отримати статус неприбуткової організації представництвом нерезидента.

Відповідно до підпункту 133.4.6 пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України та пункту 4 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 до Реєстру неприбуткових установ та організацій може бути включено неприбуткову організацію, що має статус юридичної особи, утворена та зареєстрована відповідно до законів України, що регулюють діяльність відповідної неприбуткової установи та організації.

Представництво нерезидента, що є відокремленим підрозділом чи філією іноземної організації, яке не є юридичною особою відповідно до законодавства України, не може бути зареєстроване як неприбуткова організація і відповідно не може бути включене до Реєстру неприбуткових установ і організацій.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень