Як працювати з електронними сервісами ДПС пояснили у Городоцькій ДПІ на черговому тренінгу
Як працювати з електронними сервісами ДПС пояснили у Городоцькій ДПІ на черговому тренінгу
Нещодавно у Городоцькій ДПІ провели черговий тренінг з платниками податків, на якому розповіли про переваги використання електронних сервісів ДПС.
Під час заходу податківці довели інформацію щодо алгоритму подання заяв про бажання/відмову отримувати документ у електронному форматі.
Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет необхідно здійснити вхід до приватної частини кабінету та, скориставшись режимом «Введення звітності», обрати, заповнити форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F/J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет) підписати та відправити заяву до контролюючого органу.
Також, фахівці Городоцької ДПІ звернули увагу присутніх на порядок отримання інформації з приватної частини Електронного кабінету, зокрема: витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами; відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.
Зазначили, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.