Городоцькі податківці інформують платників про електронні сервіси ДПС
Про проведення «круглого столу» у Городоцькій ДПІ
Днями у приміщенні Городоцької ДПІ відбувся «круглий стіл» заступника начальника Городоцької ДПІ Ореста Мельника з громадянами – фізичними особами, які мали змогу дізнатися про особливості отримання податкової знижки: які терміни подання декларації для отримання податкової знижки та які документи потрібні та які категорії громадян можуть на неї претендувати.
Наприкінці Орест Мельник надав вичерпні відповіді на всі поставлені запитання та закликав громадян щодо підписки на канали інформування ДПС:
https://www.facebook.com/tax.lviv
https://www.facebook.com/TaxUkraine
Городоцькі податківці інформують платників про електронні сервіси ДПС
Фахівцями Городоцької ДПІ проведено тренінг, під час якого розповіли платникам податків про електронні сервіси податкової служби та подання звітності онлайн.
Зокрема, звернули увагу платників податків на зручність та простоту електронного звітування за допомогою безкоштовного сервісу «Електронний кабінет», що розташований на веб-порталі Державної податкової служби України.
На відміну від інших програм для подання електронної звітності сервіс «Електронний кабінет» не потребує інсталяції програмного забезпечення, та забезпечує цілодобову взаємодію платників податків з органами державної податкової служби в режимі реального часу. Вхід до податкового сервісу «Електронний кабінет» можна здійснити за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також на веб-порталі ДПС України.
Вхід до особистого кабінету здійснюється платником при наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).
Для надання податкової звітності в електронному виді необхідно отримати позитивний статус Суб’єкта електронного документообігу, для чого необхідно виконати наступні кроки:
- отримати КЕП у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;
- підключитись до сайту https://cabinet.tax.gov.ua або встановити спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронної звітності;
- укласти договір про визнання електронних документів шляхом надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог законодавства. Підтвердженням про приєднання автора до Договору є отримання автором відповідної квитанції про прийняття контролюючим органом такого документа;
- надання платником електронної звітності з використанням кваліфікованого електронного підпису.
У приватній частині «Електронного кабінету» авторизовані платники мають можливість дистанційної роботи в режимі онлайн щодо: облікових даних платника; надання податкових декларацій до податкової інспекції в електронному вигляді; перегляд поданої звітності; реєстрації податкових накладних в ЄРПН; реєстрації акцизних накладних в СЕА РП; програмного РРО; перевірки стану розрахунків з бюджетом; здійснення сплати податків і зборів.
Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий «Електронний кабінет», що надає такі можливості:
- доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування;
- доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків;
- подання заяви на включення до реєстру волонтерів.
Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі обравши на вибір одну з платіжних систем чи скориставшись QR-кодом.