Великолюбінська громада
Львівська область, Львівський район

Послуги Пенсійного фонду України

Дата: 20.05.2024 17:30
Кількість переглядів: 67

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління

Пенсійного фонду України

у Львівській області

                                  

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб

 

«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету

Великолюбінської селищної ради

 

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військову адміністрацію

1

 

 

Місцезнаходження

 

Інформація щодо режиму роботи

 

 

 

 

 

 

Телефон, адреса

електронної пошти, вебсайт

81555, Львівська обл., Львівський район, смт. Великий Любінь, вул. Львівська, буд.74

ЦНАП:

Понеділок: 09:00 - 16:00

Вівторок: 09:00 – 16:00

Середа: 09:00 - 20:00

Четвер: 09:00 - 16:00

П’ятниця: 09:00 - 16:00

Без перерви на обід

Субота, неділя: вихідний день

 

ЦНАП:

Електронна пошта: cnapvelikijlubin@gmail.com

Веб-сайт: https://velykolubinska-gromada.gov.ua/

Телефон: +380964158251

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

2

Закони України

Бюджетний кодекс України (ст. 51, ст. 87);

Кодекс цивільного захисту України (ст. 120);

Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (ст. 20-22);

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (ст. 12-15, 16, 161);

Закон України “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні” (ст. 9);

Закон України “Про бібліотеки і бібліотечну справу” (ст. 30);

Закон України “Про музеї та музейну справу”        (ст. 28);

Закон України “Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист” (ст. 6, 7);

Закон України “Про захист рослин” (ст. 20);

Закон України “Про жертви нацистських переслідувань” (ст. 61, 62, 63, 64);

Закон України “Про охорону дитинства” (ст. 13); 

Закон України “Про культуру” (ст. 29);

Закон України “Про відновлення прав осіб, депортованих за національною ознакою” (ст. 6);

Закон України “Про освіту” (ст. 57).

3

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року № 117 “Про Реєстр осіб, які мають право на пільги”;

постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2012 року № 356 “Про встановлення мінімальних норм забезпечення населення твердим та рідким пічним побутовим паливом і скрапленим газом та граничних показників їх вартості для надання пільг і житлових субсидій”;

розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг”

постанова Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 389 “Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї”;

постанова Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 373 “Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі”.

4

Акти центральних органів виконавчої влади

Постанова правління Пенсійного фонду України від

30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за     № 991/27436.

Умови отримання адміністративної послуги

5

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення до суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг, виконавчого органу сільської, селищної, міської  ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації.

6

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Субєктом звернення подається:

1. Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу (далі – заява);

2. Довідка про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі.

Форма заяви, встановлена Порядком надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 373, розміщена за посиланням:

https://www.pfu.gov.ua/2163952-zayava-pro-nadannya-pilg-na-oplatu-zhytlovo-komunalnyh-poslug-prydbannya-tverdogo-palyva-i-skraplenogo-gazu/

7

Спосіб подання документів, необхідних для адміністративної послуги

У паперовій формі при особистому зверненні (до субєкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідальної територіальної громади або військової адміністрації) або поштовим відправленням (на адресу субєкта надання адміністративної послуги);

в електронній формі через вебпортал, мобільний додаток Пенсійного фонду України або Єдиний державний вебпортал електронних послуг (Портал Дія), офіційний вебсайт Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також інформаційні системи Мінсоцполітики (з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису).

8

Платність (безоплатність) надання адміністриативної послуги

Надається безоплатно.

9

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 30 днів з дня подання заяви.

10

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Пільги не надаються, якщо:

заявник не перебуває на обліку в Реєстрі осіб, які мають право на пільги;

середньомісячний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, якщо пільги надаються залежно від доходу сім’ї;

в житловому приміщенні надаються послуги з постачання теплової енергії для централізованого опалення (теплопостачання), постачання природного газу або електричної енергії для індивідуального опалення.

11

Результат надання адміністративної послуги

Органом Пенсійного фонду України приймається рішення про: надання пільги на придбання твердого палива та скрапленого газу / відмову у наданні пільги на придбання твердого палива та скрапленого газу.

12

Способи отримання відповіді (результату)

У разі, якщо особа не зазначила в заяві спосіб доведення прийнятого рішення, орган Пенсійного фонду України інформує заявника письмово або через особистий кабінет на вебпорталі.

       

 

 

 

Заступник начальника Головного

управління – начальник Управління

обслуговування громадян                                                                          Руслана ІВАНКОВА

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління

Пенсійного фонду України

у Львівській області

                                  

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з призначення пільги на оплату

житла, комунальних послуг

 

«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету

Великолюбінської селищної ради

 

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військову адміністрацію

1

 

 

Місцезнаходження

 

Інформація щодо режиму роботи

 

 

 

 

 

Телефон, адреса

електронної пошти, вебсайт

81555, Львівська обл., Львівський район, смт. Великий Любінь, вул. Львівська, буд.74

Понеділок: 09:00 - 16:00

Вівторок: 09:00 – 16:00

Середа: 09:00 - 20:00

Четвер: 09:00 - 16:00

П’ятниця: 09:00 - 16:00

Без перерви на обід

Субота, неділя: вихідний день

 

ЦНАП:

Електронна пошта: cnapvelikijlubin@gmail.com

Веб-сайт: https://velykolubinska-gromada.gov.ua/

Телефон: +380964158251

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

2

Закони України

Бюджетний кодекс України (ст. 51, ст. 87);

Кодекс цивільного захисту України (ст. 120);

Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (ст. 20-22, 30);

Закон України “Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років” (ст. 6);

Закон Украни “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей” (ст. 12);

Закон України “Про Службу безпеки України”

 (ст. 27);

Закон України “Основи законодавства України про охорону здоровя” (ст. 77);

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (ст. 12-15, 16, 161);

Закон України “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні” (ст. 9);

Закон України “Про бібліотеки і бібліотечну справу” (ст. 30);

Закон України “Про музеї та музейну справу” (ст. 28);

Закон України “Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист” (ст. 6, 7);

Закон України “Про захист рослин” (ст. 20);

Закон України “Про жертви нацистських переслідувань” (ст. 61, 62, 63, 64);

Закон України “Про охорону дитинства” (ст. 13); 

Закон України “Про соціальний захист дітей війни” (ст. 5);

Закон України “Про культуру” (ст. 29);

Закон України “Про відновлення прав осіб, депортованих за національною ознакою” (ст. 6);

Закон України “Про освіту” (ст. 57).

3

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року № 117 “Про Реєстр осіб, які мають право на пільги”;

розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг”;

постанова Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 409 “Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування”;

постанова Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 389 “Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї”;

постанова Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 373 “Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі”.

4

Акти центральних органів виконавчої влади

Постанова правління Пенсійного фонду України від

30 липня 2015року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за №991/27436.

Умови отримання адміністративної послуги

5

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення до суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг, виконавчого органу сільської, селищної, міської  ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації.

6

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Субєктом звернення подається заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу (далі – заява);

Форма заяви, встановлена Порядком надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 373, розміщена за посиланням:

https://www.pfu.gov.ua/2163952-zayava-pro-nadannya-pilg-na-oplatu-zhytlovo-komunalnyh-poslug-prydbannya-tverdogo-palyva-i-skraplenogo-gazu/.

7

Спосіб подання документів, необхідних для адміністративної послуги

У паперовій формі при особистому зверненні (до субєкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації) або поштовим відправленням (на адресу субєкта надання адміністративної послуги);

в електронній формі через вебпортал електронних послуг, мобільний додаток Пенсійного фонду України або Єдиний державний вебпортал електронних послуг (Портал Дія), офіційний вебсайт Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також інформаційні системи Мінсоцполітики (з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису).

8

Платність (безоплатність) надання адміністриативної послуги

Надається безоплатно.

9

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 30 днів з дня подання заяви.

10

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Пільги не надаються, якщо:

заявник не перебуває на обліку в Реєстрі осіб, які мають право на пільги;

середньомісячний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, якщо пільги надаються залежно від доходу сім’ї.

11

Результат надання адміністративної послуги

Органом Пенсійного фонду України приймається рішення про: надання пільги на оплату житлово-комунальних послуг / відмову у наданні пільги на оплату житлово-комунальних послуг.

12

Способи отримання відповіді (результату)

У разі, якщо особа не зазначила в заяві спосіб доведення прийнятого рішення, орган Пенсійного фонду України інформує заявника письмово або через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг.

       

 

 

 

Заступник начальника Головного

управління – начальник Управління

обслуговування громадян                                                                          Руслана ІВАНКОВА

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління

Пенсійного фонду України

у Львівській області

___ __________ _____ року № __

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

«Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету

Великолюбінської селищної ради

 

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та /або центр надання адміністративних послуг, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військову адміністрацію)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військову адміністрацію

1

Місцезнаходження,

 

 

Інформація щодо режиму роботи,

 

 

 

 

 

 

Телефон, адреса електронної пошти, вебсайт

81555, Львівська обл., Львівський район, смт. Великий Любінь, вул. Львівська, буд.74

 

ЦНАП:

Понеділок: 09:00 - 16:00

Вівторок: 09:00 – 16:00

Середа: 09:00 - 20:00

Четвер: 09:00 - 16:00

П’ятниця: 09:00 - 16:00

Без перерви на обід

Субота, неділя: вихідний день

 

 

ЦНАП:

Електронна пошта: cnapvelikijlubin@gmail.com

Веб-сайт: https://velykolubinska-gromada.gov.ua/

Телефон: +380964158251

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

2

Закони України

Стаття 11 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

3

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”;

постанова Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 року № 1156 “Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у разі надання житлової субсидії”;

постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня  № 2012 року № 356 “Про встановлення мінімальних норм забезпечення населення твердим паливом і скрапленим газом та граничних показників їх вартості для надання пільг і житлових субсидій”;

розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг”;

постанова Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 409 “Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування”;

постанова Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 632 “Деякі питання виплати державної соціальної допомоги“;

постанова Кабінету Міністрів України від 07 березня 2022 року № 214 “Деякі питання надання державної соціальної допомоги на період ведення воєнного стану”;

постанова Кабінету Міністрів України від 07 березня 2022 року № 215 “Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану”.

4

Акти центральних органів виконавчої влади

Постанова правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за
№ 991/27436.

Умови отримання адміністративної послуги

5

Особи, які мають право на отримання адміністративної послуги

1. Особи, які зареєстровані (задекларовані) в житловому приміщенні (будинку);

2. Особи, які не зареєстровані (не задекларовані) в житловому приміщенні (будинку), але фактично проживають у ньому на підставі договору наймання (оренди) житла (далі – орендарі), за рішенням суду, або індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію, у разі, якщо їм нараховується плата за житлово-комунальні послуги;

3. Особи, які не зареєстровані (не задекларовані) в житловому приміщенні (будинку), але фактично проживають у ньому без укладеного договору наймання (оренди) житла, якщо вони є внутрішньо переміщеними особами.

6

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення до суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації.

7

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява про призначення та надання житлової субсидії (далі – заява);
  2. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (далі – декларація).

Форми заяви та декларації, встановлені Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848, розміщені за посиланням:

заява:

https://www.pfu.gov.ua/2163945-zayava-pro-pryznachennya-ta-nadannya-zhytlovoyi-subsydiyi-forma/

декларація:

https://www.pfu.gov.ua/2163948-deklaratsiya-pro-dohody-i-vytraty-osib-yaki-zvernulysya-za-pryznachennyam-zhytlovoyi-subsydiyi-forma/.

Заява та декларація подаються громадянином, особа якого посвідчується при особистому зверненні паспортом громадянина України або тимчасовим посвідченням громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортним документом іноземця або документом, що посвідчує особу без громадянства, посвідкою на постійне / тимчасове проживання, посвідченням біженця або іншим документом, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України.

Документи, які надаються в окремих випадках:

  1.  У разі звернення за призначенням житлової субсидії

без урахування осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають за адресою домогосподарства може бути наданий один або декілька документ (ів), що дає (ють) право вважати, що зареєстрована особа фактично не проживає за місцем своєї реєстрації, зокрема:

довідка з місця навчання;

довідка з місця роботи;

довідка про проходження служби;

довідка управителя, обєднання, виконавця комунальних послуг;

довідка з медичного закладу, яка підтверджує тривале лікування, у т.ч. за кордоном;

документи, що підтверджують перебування особи у полоні (наданні уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, державними реєстраторами, суб’єктами державної реєстрації, установами та організаціями в порядку та випадках, визначених законодавством);

рішення суду (витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань) про визнання особи безвісно відсутньою (померлою);

витяг з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин;

у разі відсутності зазначених документів – акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи (складається посадовою особою виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації та передається до органу Пенсійного фонду України).

  1.  Для осіб, які звернулись за фактичним місцем проживання:

договір найму (оренди) житла; або

довідка внутрішньо переміщеної особи; або

рішення суду.

  1.  У разі наявності заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг:

копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);

ухвала про відкриття провадження у справі оскарження споживачем заборгованості в судовому порядку (у разі наявності).

  1.  У разі погашення заборгованості – документ, що підтверджує сплату заборгованості (квитанція, довідка).
  2.  У разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом уповноваженого органу – довідки про доходи (у разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру).
  3.  У разі призначення житлової субсидії, якщо особам в установленому порядку здійснено відключення від центрального опалення (теплопостачання) і громадяни для обігріву приміщень використовують побутові електроприлади:

акт обстеження стану зовнішньо- і внутрішньо- будинкових електромереж щодо їх відповідності вимогам нормативно-правових актів (складається організаціями, які здійснюють обслуговування таких мереж);

 акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (складається посадовою особою виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації).

  1.  У разі звернення за призначенням житлової субсидії домогосподарства, у складі якого є особи, у яких взагалі відсутні доходи (або нарахований середньомісячний сукупний дохід менший ніж розмір мінімальної заробітної плати) та/або ними не сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування надаються (за наявності):

довідки про перебування особи в місцях позбавлення / обмеження волі або застосування до неї заходів забезпечення кримінального провадження у вигляді відсторонення від роботи (посади), запобіжних заходів у вигляді домашнього арешту або тримання під вартою;

висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я встановленого зразка щодо перебування особи у складних життєвих обставинах, спричинених інвалідністю, тривалою хворобою;

висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я первинного рівня на підставі довідки встановленого зразка закладу охорони здоровя, що провадить діяльність з надання наркологічної допомоги населенню, в якому особа перебувала на диспансерному обліку, щодо алко- або наркозалежності особи;

документ, що підтверджує перебування особи у відпустці без збереження заробітної плати, якщо дитина потребує домашнього догляду (наказ з місця роботи та довідка лікарсько-консультативної комісії);

трудовий договір;

документ, що підтверджує одноосібне виховання дітей віком до шести років або дітей з інвалідністю (свідоцтво про розлучення, свідоцтво про смерть батька дитини, рішення суду).

  1.  Уразі сплати аліментів – документальне підтвердження фактичної сплати із зазначенням сум сплачених особою аліментів.

8

Спосіб подання

документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Впаперовійформіприособистомузверненні (до суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації) або поштовим відправленням (на адресу суб’єкта надання адміністративної послуги);

в електронній формі через вебпортал електронних послуг, мобільний додаток Пенсійного фонду України або Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі– Портал Дія), офіційний вебсайт Мінсоцполітики або  інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та  органів місцевого самоврядування, а також інформаційні системи Мінсоцполітики (з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису).

9

Платність

(безоплатність) надання адміністративної послуги

Надається  безоплатно.

10

Строк надання адміністративної послуги

10 календарних днів з дня подання заяви та декларації з необхідних документами та отримання інформації, необхідної для призначення житлової субсидії.

Якщо інформацію, необхідну для призначення житлової субсидії, отримати неможливо внаслідок помилки, виявленої під час обміну інформацією із суб’єктами надання інформації, державними реєстрами чи ресурсами, орган Пенсійного фонду України повідомляє громадянину про необхідність виправлення помилки самим заявником і проводить розрахунок житлової субсидії протягом 10 днів після подання ним оновлених даних.

У разі коли документ подано не в повному обсязі, житлова субсидія призначається за умови надходження документів, яких не подано одночасно із заявою, протягом 30 днів з дня подання заяви.

11

Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги (призначенні житлової субсидії)

1. Загальна площа житлового приміщення перевищує:

130 кв. метрів для квартир у багатоквартирному  будинку;

230 кв. метрів для індивідуальних будинків.

Зазначені вимоги не застосовуються до житлових приміщень:

 дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей, багатодітних сімей, сімей, у яких на початок  місяця, з якого призначається субсидія, проживають  троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими  встановлено опіку чи піклування;

житлових приміщень, на які оформлено два і 
більше окремих особових рахунки на оплату житлово – комунальних послуг, за умови, що загальна площа  частини або окремого житлового приміщення кожного домогосподарства, на яку призначається субсидія, не перевищує 130 кв. метрів для квартири, 230 кв. метрів для індивідуального будинку;

 житлових приміщень, якими забезпечено за  рахунок державного чи місцевого бюджету або коштів благодійних організацій осіб з інвалідністю з ураженнями опорно – рухового  апарату, які пересуваються на візках.

2. Будь-хто зі складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має у власності:

 транспортний засіб, що підлягає реєстрації в установленому законодавством порядку, з року  випуску якого минуло менше п’яти років (крім  мопеда і причепа);

більше  ніж один транспортний засіб, що підлягає реєстрації  в установленому законодавством порядку, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і  причепа).

При цьому не враховуються мотоцикли, вартість яких на дату набуття права власності не перевищує чотирьох розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня року, з якого призначається субсидія, самостійно зібрані транспортні засоби, транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на  придбання автомобіля, а також транспортні засоби,  придбані батьками – вихователями дитячих будинків  сімейного типу, прийомними батьками в прийомних сім’ях, батьками багатодітних сімей, сімей у яких на початок місяця, з якого призначається субсидія, проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування, а також сімей, до складу яких входить особа з інвалідністю з ураженнями опорно-рухового апарату та/або особа з інвалідністю І і ІІ групи внаслідок психічного розладу, та/або дитина з інвалідністю підгрупи А, та/або особа з інвалідністю з дитинства І групи підгрупи А.

3. У складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, які досягли 18 – річного віку станом на початок періоду, за який  враховуються доходи для призначення житлової  субсидії, і в цьому періоді:

за інформацією ДПС, Пенсійного фонду України, у них відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової  субсидії; або

нарахований середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової  субсидії; та/або

ними або за них не сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не  меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для  призначення житлової субсидії (крім військовослужбовців, а також осіб, стосовно яких наявна заборгованість роботодавця зі сплати єдиного внеску на загально-обов’язкове державне  соціальне страхування, або осіб, які відповідно до законодавства звільнені від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне  страхування); або

такі особи перебували за кордоном сукупно  більше 60 днів;

 До 60-денного періоду перебування за кордоном не включаються дні службового відрядження, лікування, навчання або догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, що підтверджується відповідними документами, а також дні перебування за кордоном – протягом  періоду воєнного стану в Україні та двох місяців після його припинення або скасування. При цьому соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування за адресою домогосподарства на таких осіб в період перебування їх за кордоном не розраховуються.

Виключення складають особи, які протягом періоду, за який враховуються доходи, не менше місяця:

надавали соціальні послуги, вважалися безвісно відсутніми за рішенням суду або мали правовий статус осіб, зниклих безвісти, перебували в полоні, що підтверджується відомостями та/або документами, наданими уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, державними реєстаторами, суб’єктами державної реєстрації, установами та організаціями в порядку та випадках, визначених законодавством, або перебували в місцях позбавлення / обмеження волі, або до них застосовувались заходи забезпеченя кримінального провадження у вигляді відсторонення від роботи (посади), застосовувалися запобіжні заходи у вигляді домашнього арешту або тримання під вартою, а також перебували у складних життєвих обставинах, викликаних інвалідністю, тривалою хворобою, що підтверджується висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоровя встановленого зразка, алко- або наркозалежністю, що підтверджується висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоровя, який забезпечує надання первинної медичної допомоги на підставі довідки встановленого зразка закладу охорони здоровя, що провадить діяльність з надання наркологічної допомоги населенню, в якому особа перебувала на диспансерному обліку (далі – складні життєві обставини), або перебували у відпустці без збереження заробітної плати, якщо дитина потребує домашнього догляду, відповідно до пункту 3 частини першої статті 25 Закону України Про відпустки;

особи, які одноосібно виховують дітей віком до шести років або дітей з інвалідністю.

4. Будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед місяцем звернення за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив на суму, яка на дату проведення операції перевищує 50 тис. гривень:

купівлю земельної ділянки, квартири (будинку) (крім житла, отриманого або придбаного за рахунок державного чи місцевого бюджету), іншого нерухомого майна, транспортного засобу (механізму), цінних паперів та інших фінансових інструментів, віртуальних  активів (у значенні, наведеному в Законі  України “Про запобігання та  протидію легалізації (відмиванню) доходів,  одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які роботи або послуги (крім  медичних, освітніх та житлово –комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла у випадку, зазначеному в пункті 10 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848) та соціальними нормативами житлово-комунального  обслуговування;

платіж (платежі), що випливає з правочинів, за якими передбачено набуття майнових прав на нерухоме майно та/або транспортні засоби (механізми) (крім об’єктів спадщини та дарування);

внески до статутного (складеного) капіталу товариства, підприємства, організації;

благодійну діяльність (виключно у вигляді сплати коштів);

надання поворотної / безповоротної фінансової  допомоги, позики.

Житлові субсидії призначаються у разі купівлі квартири (будинку) протягом шести місяців після продажу іншої квартири (будинку), що були єдиним житловим приміщенням у власності особи, на підставі підтвердних документів, і доходи від такого продажу не враховуються у сукупний дохід домогосподарства.

5. Наявність простроченої понад три місяці (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, строк позовної давності якої не минув і загальна сума якої перевищує 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії (крім заборгованості за послугу з постачання та розподілу природного газу, що нарахована виконавцем комунальної послуги з посиланням на рішення суду щодо норм споживання природного газу побутовими споживачами у разі відсутності лічильників газу та у зв’язку з приведенням об’ємів використаного природного газу побутовими  споживачами до стандартних умов, а також у разі, коли заборгованість виникла через те, що об’єднання, які є колективними споживачами (замовниками) усіх або частини житлово-комунальних послуг, та виконавці комунальних послуг не наддали уповноваженим органам інформацію, необхідну для призначення та розрахунку розміру житлової субсидії, про співвласників багатоквартирного будинку / споживачів комунальних послуг).

Відповідна норма не застосовується під час призначення субсидії громадянам на наступний  період у разі, коли Мінсоцполітики не забезпечено фінансування житлових субсидій таким громадянам.

У разі коли, за даними Національної комісії, що
здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, виконавцем послуги з постачання та розподілу природного газу всупереч рішенням зазначеної Комісії щодо заборони під час здійснення комерційних  розрахунків за використаний побутовими споживачами природний газ приводити об’єми такого газу у відповідність із стандартними умовами відповідні нарахування проведено, заборгованість за таким виконавцем не враховується.

Житлова субсидія призначається з початку опалювального (неопалювального) сезону за умови документального підтвердження сплати заборгованості або укладання договору про її реструктуризацію, або оскарження споживачем заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі) протягом двох місяців з початку такого сезону, в іншому випадку – з місяця, що настає за тим, у якому до уповноваженого органу надійшло документальне підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження споживачем заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі).

6. Громадянин не повернув надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії за попередні періоди її одержання на вимогу уповноваженого органу або не сплачує суми до повернення, визначені уповноваженим органом.

7. У складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, які, за даними Єдиного реєстру боржників, мають заборгованість за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів понад три місяці (крім осіб, заборгованість за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів яких погашається частинами за рішенням суду, осіб, які вважаються безвісно відсутніми за рішенням суду або мають правовий статус осіб, зниклих безвісти, осіб, які є алко- або наркозалежними, що підтверджується довідкою від лікаря, осіб, до яких застосовуються заходи забезпечення кримінального провадження у вигляді відсторонення від роботи (посади), осіб, до яких застосовуються запобіжні заходи у вигляді домашнього арешту або тримання під вартою).

8. Будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має у власності більше ніж одне житлове приміщення (квартиру, будинок), крім житлових приміщень у гуртожитках та житла:

яке належить на правах спільної сумісної або часткової власності;

отриманого у спадщину особою, визначеною в частині першій статті 26 Закону України Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, за умови, що жодне із житлових приміщень, яке перебуває у власності, у тому числі на яке оформлено право на спадщину, не здається в оренду, що підтверджується актом обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства;

розташованого в сільській місцевості, селищах міського типу, на тимчасово окупованій території у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та у населених пунктах, що розташовані на лінії  зіткнення;

 знищеного / непридатного для проживання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, або з інших причин, за наявності відповідної інформації у Державному реєстрі майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, або за умови подання документального підтвердження від органів місцевого самоврядування такого факту знищення / пошкодження житлового приміщення (квартири,  будинку);

отриманого дитиною - сиротою, дитиною позбавленою батьківського піклування, особою з їх числа за рахунок державного чи місцевого бюджету.

9. Будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має на депозитному банківському рахунку (рахунках) кошти у загальній сумі, що перевищує 100 тис. гривень, або облігації внутрішньої державної позики на загальну суму, що перевищує 100 тис. гривень, про що зазначається в декларації.

10. Будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи  із складу домогосподарства  протягом 12 місяців перед місяцем звернення за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив операції з купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти (крім валюти, отриманої від благодійних  організацій або придбаної для оплати медичних та/або освітніх послуг), а також банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тис. гривень.

12

Результат надання послуги адміністративної послуги

Органом Пенсійного фонду України приймається рішення про: призначення житлової субсидії / не призначення  житлової субсидії  (якщо,  за результатами  розрахунку житлової субсидії, її розмір має нульове або від’ємне значення) / відмову в призначенні житлової субсидії.

13

Способи отримання відповіді

(результату)

Про прийняте рішення про призначення / не призначення / відмову в призначенні житлової субсидії орган Пенсійного фонду України повідомляє заявнику протягом трьох календарних днів з дня його прийняття.

У разі, якщо особа не зазначила в заяві спосіб доведення прийнятого рішення, орган Пенсійного фонду України самостійно обирає форму повідомлення про призначення / не призначення житлової субсидії (в паперовому або електронному (за наявності адреси електронної пошти) вигляді та спосіб для повідомлення (особиста бесіда, поштовий зв’язок, смс-повідомлення, електронні засоби зв’язку, електронна пошта (за наявності), повідомлення через вебпортал або через Портал Дія.

Про відмову в призначенні житлової субсидії орган Пенсійного фонду України інформує заявника в паперовій формі з врученням відповідного повідомлення під особистий підпис із зазначенням причин відмови і порядку оскарження прийнятого рішення або через вебпортал чи Портал Дія.

У період дії воєнного стану в Україні уповноважений орган може повідомляти заявнику про прийняте рішення в телефонному режимі із внесенням відповідного запису до окремого журналу реєстрації інформування заявників, у якому зазначається:

номер рішення уповноваженого органу;

номер телефону заявника;

прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) заявника;

прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) посадової особи, яка здійснювала інформування;

дата та час телефонного дзвінка.

         

 

Заступник начальника Головного

управління – начальник Управління

обслуговування громадян                                                  Руслана ІВАНКОВА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень