Городоцька ДПІ інформує
Городоцькі податківці розповідають громадянам про можливість отримання податкової знижки на навчанння
Працівниками Городоцької ДПІ проведено тренінг та поінформовано суб’єктів господарювання і громадян про порядок заповнення декларації про майновий стан і доходи для повернення податкової знижки на навчання.
За вибором платника податків декларація про майновий стан і доходи подається за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.
Для зручності та спрощення процедури декларування доходів, в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи» за допомогою якого можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів для використання права на податкову знижку.
Електронний сервіс передбачає часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна, що скорочує час і мінімізує помилки при заповненні декларації
Щоб подати декларацію в електронному вигляді необхідно отримати кваліфікований електронний підпис у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
У Городоцькій ДПІ роз’яснюють платникам нюанси заповнення платіжних інструкцій на сплату податків і зборів
У Центрі обслуговування платників Городоцької ДПІ на систематичній основі проводять робочі зустрічі з платниками, під час яких податківці роз’яснюють особливості заповнення документів з питань оподаткування, надають допомогу в користуванні податковими сервісами.
На черговій зустрічі з платниками фахівці ДПІ розповіли про нюанси заповнення платіжних інструкцій на сплату податків і зборів та заяви на отримання довідки про відсутність заборгованості перед бюджетом, про електронні сервіси ДПС, зокрема про «Електронний кабінет платника» та мобільний застосунок «Моя податкова». Зокрема, як з їх допомогою отримати повідомлення – рішення на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, земельного податку та мінімального податкового зобов’язання.
Крім цього, податківці розповіли про можливість платників взяти участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, перелік документів, потрібних для укладення Договору та про необхідність подання Декларації, у складі якої формують додаток ЄСВ 2 «Розрахунок сум добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь, які підлягають сплаті».
Городоцькі податківці інформують відвідувачів податкової інспекції про можливості «Електронного кабінету платника»
Фахівцями Городоцької ДПІ проведено практикум з платниками податків та поінформовано відвідувачів податкової інспекції про можливості «Електронного кабінету платника». Зокрема, податківці консультують, як фізичній особі через Електронний кабінет отримати відомості про суми та джерела виплачених їй доходів та утриманих податків.
Фізичній особі, яка має кваліфікований електронний підпис (КЕП), для направлення запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (F1301803) через меню «ЕК для громадян» Електронного кабінету необхідно:
1. Увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: htpps://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
При цьому доступ до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobilelD та BanklD).Запит формується фізичними особами – платниками податків з використанням КЕП фізичної особи, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
2. Обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути кнопку «Створити».
3. У запропонованій формі Запиту персональні дані підтягуються автоматично, але їх потрібно перевірити, та у разі наявності в таких даних помилок – виправити їх.
4. Вказати реквізити паспортного документа та зазначити період, за який необхідна інформація.
5. Після того, як всі дані внесено, зберігаємо Запит.
6. Виділити створений Запит, натиснути кнопку «Підписати» та підписати за допомогою КЕП.
7. Ще раз виділити Запит та натиснути кнопку «Відправити».
Середня тривалість обробки Запиту складає близько 30 хвилин.
При цьому запит може бути сформований починаючи з І кварталу 1998 року та за будь-які п’ять років (запит формується поквартально, тому загальна кількість кварталів, яка вказується в запиті, не повинна перевищувати 20 кварталів).
Інформація про доходи за останній звітній період надається через 50 днів після його закінчення.